腐。只爱正直受。墙头众多。节操父母没遗传给我。若有任何内容冒犯了看官您,请选择1.右上红叉,2.自插双目。

Hannibal 313 季终主题曲 Love Crime

连主题曲都是专门为结局量身定做的,腐勒爸爸真是业界良心。

以下歌词私心翻译


Love Crime

Siouxsie Sioux and Brian Reitzell



Oh, the skies, tumbling from your eyes

哦,天空  在你眼中倾覆

So sublime, the chase to end all time

如此壮观  终结一切的追逐

Seasons call and fall, from grace and uniform

季节来了又去,优美而恒一

Anatomical and metaphysical

具体又抽象


Oh, the dye,

哦,这颜料

a blood red setting sun

是如血的夕阳

rushing through my veins

奔腾于我血管中

burning up my skin,

将我皮肤焚烧

I will survive, live and thrive

我将生还、活下去、逐渐茁壮

Win this deadly game

赢得这场致命游戏

Love crime

爱之罪

Love crime

爱之罪

I will survive, live and thrive

我将生还、活下去、逐渐茁壮

I will survive, I will survive

我将生还,我将生还

I will

我将

评论(8)
热度(355)
  1. 共5人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© 非鲤勿食 | Powered by LOFTER