腐。只爱正直受。墙头众多。节操父母没遗传给我。若有任何内容冒犯了看官您,请选择1.右上红叉,2.自插双目。

Beautiful Crime - Tamer

这首是夜魔侠的广告歌,超。级。美。油管上有几个用它剪的拔杯视频,感觉用来配313的话也别有一番意境:3


歌词依旧是私心翻译



Beautiful Crime

Tamer



Each step I left behind

我将足迹留在身后

Each road you know is mine

你知道这是我走过的路

Walking on the line ten stories high

行走于十层楼高的钢索之上

Say you'll still be by my side.

说你仍会伴我左右

If I could take your hand

若我能执你的手

If you could understand

若你能感同身受

That I can barely breath the air is thin

其实这稀薄的空气几乎令我无法呼吸

I fear the fall and where we'll land. 

其实我害怕坠落、以及我们会在哪里着地

We fight every night for something

我们每夜都在为某事战斗

When the sun sets we're both the same

日落后我们都一样

Half in the shadows

半身匿于阴影

Half burned in flames

半身焚于烈焰

We can't look back for nothin'

我们无法回头、功亏一篑

Take what you need say your goodbyes

带上你所需,做你的告别

I gave you everything

我已给你全部

And it's a beautiful crime. 

而这是个美丽的罪。


Each breath I left behind

我将呼吸留在身后

Each breath you take is mine

你呼吸着我的空气

Walking on the line ten stories high

行走于十层楼高的钢索之上

Fear a fall you're asking why

你问我为何惧怕坠落



We're leaving the things we lost

我们将失去的东西抛在身后

Leaving the ones we've crossed

将生命中的人们抛在身后

I have to make an end so we begin

我必须终结这一切,于是我们开始

To save my soul at any cost. 

不惜任何代价,拯救我的灵魂。


We fight every night for something

我们每夜都在为某事战斗

When the sun sets we're both the same

日落后我们都一样

Half in the shadows

半身匿于阴影

Half burned in flames

半身焚于烈焰

We can't look back for nothin'

我们无法回头、功亏一篑

Take what you need say your goodbyes

带上你所需,做你的告别

I gave you everything

我已给你全部

This darkness is the light.

这黑暗即是光明


This darkness is the light. 

这黑暗即是光明


We fight every night for something

我们每夜都在为某事战斗

When the sun sets we're both the same

日落后我们都一样

Half in the shadows

半身匿于阴影

Half burned in flames

半身焚于烈焰

We can't look back for nothin'

我们无法回头、功亏一篑

Take what you need say your goodbyes

带上你所需,做你的告别

I gave you everything

我已给你全部

And it's a beautiful crime. 

而这是个美丽的罪。


评论(3)
热度(79)
  1. 共2人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© 非鲤勿食 | Powered by LOFTER